Tema: Re: kepiniu kaloriju skai?iavimas
Autorius: servisas
Data: 2013-12-27 11:10:01
Del tu 4 kg tai elementarno. Darbas toks, kad ziema sveriesi su dzinsais,
apatinem siltom kelnem, zieminiais batais, silta apatine maike ir megztiniu.
Nermanau, kad 4 kg baisiai daug, pvz dzinsai+kiseniu turinys visada sveria 1
kg su virsum. Dabartinis batas vienas sveria 950 g, tada, kai sveriaus,
speju, apie 650 g svere. Taigi dzinsai ir batai vien yra ne maziau 2,5 kg,
megztinis vilnonis dar apie 0,5-0,8 kg, nu ir kas lieka apatinem kelnem,
apatinei maikei, trauzams, kojinems (vilnones irgi sveria, o jei nekeistos
nuo ziemos pradzios tai isviso :)), ir tie 4 kg labai nesunkiai susidaro.
O jei dar striukes darbines netingeciau nusiimt, tai dabar pilnoj ekipuotej
su sitaisiais batais kokie +6-7 kg laisvai.