Tema: Re: kepiniu kaloriju skai?iavimas
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-12-21 01:28:59
cmon, jeigu valgisi negalvodamas tai vel priauksi ta ka numetei ane?
nutai analogishkai ir numeti galvuodamas ;)

"ALORA"  wrote in message news:l9243g$ftl$1@trimpas.omnitel.net...

aš 3 metus dirbau su gydytoja (tikra, dr. med.), kurios sritis - mityba.
Patikėk, mačiau dar ne tokių lentelių ir skaičių. Kuo labiau žmogus
nesikeičia iš matymo, tuo sudėtingesnės jo formulės. O jei žmogaus netgi
nematai, tai į skaičius visai žiūrėt nėra ko. Ypač su tokiais pasakymais,
kaip žiemą + 4 kg. Tu ką, ten su miline, kerzais ir katiliuku sriubai
sveries? Bet tai dar ne topas, beje. Pas mumis topas buvo, kai dieduks,
priaugęs 2 kg, pareiškė, kad jau seniai plaukų nesikirpo :)

Noriu pasakyt, kad jeigu pats tiki, kad taip numetinėji svorio - prašau į
sveikatą, man tamsta nieko neturi įrodyti :) Bet savęs neapgausi. tačiau ir
tai man vienodai rodo

PS; nemesti svorį, tai kaip du pirštus... taip sakant. Išlaikyti numestą
svorį galima tik, jeigu svorį numetei pakeitęs gyvenimo stilių. Arba
susirgęs negera liga, bet to niekam nelikim. Numetusiu svorį laikomas
žmogus, kuris gali valgyti neskaičiuodamas kalorijų ir nebadaudamas, bet
svoris nekyla ir nekrinta. Šitą pusiausvyrą šiais laikais rasti labai sunku

"servisas"  wrote in message news:l8qjjp$sdu$1@trimpas.omnitel.net...

Na, sakei, kad tipo negerai numeciau, ir kad greiciausiai vel ataugau, tai
tiesiog sakau, kad viskas ok. Ir siaip, gal kam suteiksiu vilties, kad ta
svori nesunkiai imanoma numesti, nes pries metus pats buvau nevilty, kad tai
net sunkiai neimanoma.