Tema: Re: Vėl Keptuvės
Autorius: F20.0
Data: 2012-02-29 21:17:28
Čia pasakojo man ne apie tokią dervą, ji kepant kotletus nesimato (čia manau
tai kad tau gaunasi tai yra kokios mėsos sultys + prieskoniai ir ką dar ten
dedi į tuos kotletus susvyla), o dervos tai čia tokios daugiau panašios į
tai kad susidaro kamine degant sakingoms malkoms. Nežinau kaip tiksliai
paaiškinti. Jos kaupiasi po truputį ir būtent kaip pasakojo nuo alyvuogių
aliejaus, kuris neskirtas kepimui, nes jis pakelia tik žemas temperatūras.
Taip pat nepilti aliejaus į šaltą keptuvę. Tokie buvo patarimai. Taip kad,
kaip jau rašiau naudojant tinkamą aliejų, pilant jį į įkaitintą keptuvę yra
prailginamas keptuvės tarnavimo laikas, BET vistiek tokių keptuvių bėda
lieka dervos, kurios nenusivalo ir po kažkiek metų pradeda maistas lipti
prie keptuvės nepriklausomai nuo to kokia ten ta kosmoso dulkių danga yra.

"Audrius"  parašė naujienų news:jikd0q$5le$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu Woll titaninę, mokėta netoli 400lt. Kepant kotletus susidaro dugme
plėvelė(derva), kuri užknisa, nes limpa prie šonų ir kotletų. Kiekvieną
iškeptą keptuvę reikia valyti su mentele, bet mažai padeda, geriausias
vaistas išvalyti ir pilti naują aliejų. Naudoju alyvuogi aliejų. Taigi esu
šiedk tiek nusivyles sava titanine danga. O gal aš kažkaip ne tyaip kepu???