Tema: Re: Vėl Keptuvės
Autorius: Audrius <xkalvisx(skliaustelius_i
Data: 2012-02-29 07:27:54
Turiu Woll titaninę, mokėta netoli 400lt. Kepant kotletus susidaro dugme plėvelė(derva), kuri užknisa, nes limpa prie šonų ir kotletų. Kiekvieną iškeptą keptuvę reikia valyti su mentele, bet mažai padeda, geriausias vaistas išvalyti ir pilti naują aliejų. Naudoju alyvuogi aliejų. Taigi esu šiedk tiek nusivyles sava titanine danga. O gal aš kažkaip ne tyaip kepu???