Tema: Re: Vel Keptuves
Autorius: GIJO
Data: 2012-02-27 17:42:46
Po ilgu daugiameciu keliu desimtmeciu klajoniu po ivairaus brangumo keptuviu
sali grizau galva nuleides prie spiziniu. Dabar jau 3metai perku ivairaus
aukscio ir diametro, su dangciais ir be ju, su emale ir be jo.Turiu
jau5-ias.Ziuriu tik kad patogi butu kelti,naudoti ir  kas be ko atsizvelgiu
i dizaina.Gailiuosi,kad tikejau reklama ir savo vaikus  maitinau teflonu,
aliuminio oksidu,titanu ir keramika (kuri ir buvo luzis po to kai ja
perkaitinau suskambus telefonui). Si savaitgali pirkau ir grakstu spizini
arbatinuka. Grizau prie istaku,kai atostogaudamas pas senelius, valgydavau
mociutes ruosta maista is spiziniu puodu .