Tema: Re: Vėl Keptuvės
Autorius: F20.0
Data: 2012-02-27 14:13:11
Palauk dar kažkiek laiko. Kaip man pasakojo woll pardavėjas tų keptuvių bėda
yra dervos, kurios kepimo metu kaupiasi ir dėl ko pradeda svilti visos
nepridegančios keptuvės ir kurios niekuo nenusivalo. Pilant aliejų į karštą
keptuvę, nenaudojant alyvuogių ir kt. aliejų, kurie "pakelia" žemą
temperatūrą šiek tiek prailgina keptuvės galiojimo laiką (bet čia su sąlyga,
kad tikrai žinai kaip naudoti keptuvę, kokios temperatūros ir t.t.).
Taigi kai panaudosi kokius 3-5 metus tada sakyk, kad gera, po pusmečio
daugmaž visos keptuvės superinės.

"Siurskis"  parašė naujienų news:jid6sp$f7g$1@trimpas.omnitel.net...

Patikek manim-sita geriausia kokia esu turejes!Naudoju koki pusmeti,bet
jokiu devejimosi pozymiu.Prisvilinti ka nors tiesiog neimanoma. (O turejau
ir dar turiu visokiausiu-nuo teflono iki titano ).Apie kainos/kokybes
santyki nebesneku.....

"azero"  wrote in message news:jictrj$4q7$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Suku galvą jau kokius porą mėnesių dėl keptuvės.

Žodžiu, man reikia gilios keptuvės 28cm. Masčiau apie Woll
http://www.imperija.lt/woll/woll-indu-serijos/woll-logic-indu-serija/woll-gilios-liejinio-keptuves-28-cm-7-cm-aukscio.html

Bet atbaido kaina; Tiesiog toks klausimas ar ta titaninė danga TIKRAI
TIKRAI man laikys 5 metus ar geriau spjaut ant tokių kainų ir pirkti po
100Lt teflonines kas du metus, Pvz.: dabar maxima už savo lipdukus
kažkokį thomas brandą stumdo po 80lt. (teflono nebijau)

Turbūt labiausiai norisi išgirsti sėkmės istoriją - "Nusipirkau prieš 4
metus ir danga dar sveika". Tokiu atveju norėtus briando ir dangos tipą
sužinot + kainą :)

Taip pat galvojau ir apie špižines, tačiau nerimauju dėl priežiūros ir
svorio (kadangi man reikia gilios, kurioje kepsiu ir troškinsiu) Plius
nenoriu daug riebalų naudoti (girdėjau kad ten daugiau jų reik pilti)

Žodžiu bijau, kad tuoj sukelsiu fleimą, bet nebežinau jau ją ir daryti...