Tema: Re: Vėl Keptuvės
Autorius: Povilas
Data: 2012-02-29 20:33:53
Labai senai nusipirkau Senukuose titanu dengta CGS Solingen
keptuve.Atsidziaugti ja negaliu - nei prie jos kas lipdavo,nei ji
svildavo,bet metai metai padare savo ir jau koki omleta reikia labai
atsargiai kepti. Butu kur nors dara tokiu keptuviu,net esukdamas galvos,dar
karta isigyciau.

"Audrius"  parašė naujienų news:jikd0q$5le$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu Woll titaninę, mokėta netoli 400lt. Kepant kotletus susidaro dugme
plėvelė(derva), kuri užknisa, nes limpa prie šonų ir kotletų. Kiekvieną
iškeptą keptuvę reikia valyti su mentele, bet mažai padeda, geriausias
vaistas išvalyti ir pilti naują aliejų. Naudoju alyvuogi aliejų. Taigi esu
šiedk tiek nusivyles sava titanine danga. O gal aš kažkaip ne tyaip kepu???