Tema: Re: Vėl Keptuvės
Autorius: F20.0
Data: 2012-02-28 20:07:40
Aš irgi ieškau dabar keptuvės, visiškai atkrenta teflonas ar kaip dabar sako
konsultantai - be tų nuodingų medžiagų. Įdomu kokie atsiliepimai apie akmens
masės. Kažkur mačiau, kad Gariūnuose pirko už 55lt keptuvę (įdomu kur nors
Kaune galima už tokią kainą akmens masės nusipirkti?)

"azero"  parašė naujienų news:jictrj$4q7$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Suku galvą jau kokius porą mėnesių dėl keptuvės.

Žodžiu, man reikia gilios keptuvės 28cm. Masčiau apie Woll
http://www.imperija.lt/woll/woll-indu-serijos/woll-logic-indu-serija/woll-gilios-liejinio-keptuves-28-cm-7-cm-aukscio.html

Bet atbaido kaina; Tiesiog toks klausimas ar ta titaninė danga TIKRAI
TIKRAI man laikys 5 metus ar geriau spjaut ant tokių kainų ir pirkti po
100Lt teflonines kas du metus, Pvz.: dabar maxima už savo lipdukus
kažkokį thomas brandą stumdo po 80lt. (teflono nebijau)

Turbūt labiausiai norisi išgirsti sėkmės istoriją - "Nusipirkau prieš 4
metus ir danga dar sveika". Tokiu atveju norėtus briando ir dangos tipą
sužinot + kainą :)

Taip pat galvojau ir apie špižines, tačiau nerimauju dėl priežiūros ir
svorio (kadangi man reikia gilios, kurioje kepsiu ir troškinsiu) Plius
nenoriu daug riebalų naudoti (girdėjau kad ten daugiau jų reik pilti)

Žodžiu bijau, kad tuoj sukelsiu fleimą, bet nebežinau jau ją ir daryti...