Tema: Re: Rekomenduokit konjaka/viski
Autorius: Exx
Data: 2011-09-16 09:26:57
http://stalogidas.wordpress.com/2009/07/15/ivairiapusiskas-gerimas-viskis/

Darsyk pakartosiu, jog viskis yra labai ivairiapusiskas. Zmones snabzdasi -
jei skotisko viskio gamintojai pamatytu, jog ju gerimas yra geriamas
atskiestas ledu, baisiausiai perpyktu. Ka as apie tai manau? Man nesvarbu,
ka zmones sugalvos prideti i viski - tai ju gerimas. Todel i klausima, kaip
reikia gerti viski, visuomet atsakau - netinkamo budo nera. Svarbu laikytis
tik vienos taisykles - ragauti su saiku.