Tema: Re: Rekomenduokit konjaka/viski
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-09 21:43:26
tada pratiniesi, vystai skoni, domiesi is kur tas geralas kiles, axule toks kartus, amazu yra budas ji gert kad nebutu taip kartu ir tt. Tokiu gerimu niekas shotais nekala, cia isipili kokius 50 gr ir laizai visa vakara.

Pamenu nusipirkau kazkada buteli campario, pirma karta paragavau - anujiperkunstegutrenkia, kokia kartybe ir slykstyne! Na bet i bonkos pabaiga (taip geru 6 men periode) jau visai ir pamegau ;) Esant tinkamai progai ir tinkamai nuotaikai labai netgi gerai, o jei dar apelsino kokio atsirastu salia, tai net ir prasau!