Tema: Re: Rekomenduokit konjaka/viski
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-09-09 09:24:29
Kaip minejai apachioje tinka ir cigarai+koniakas. Velgi butu gerai zhinoti
kas zhmogui labiau patinka, shvelnesni ar ash tresni. Kaip taisykle visi XO
yra shiek tiek ashtresnio sknonio (well, sakau visi, nors pvz ash po kaledu
nusikoviau labai shvelnaus skonio ir pasakishka xo koniu katras ir pinigines
per daug nesupleshe, man rods iki 200 buvo, gal bishki daugiau, gal bishki
mazhiau (pic)).
Taigi, ish cigaru matyt be konkurencijos cohiba - 1 robusto bus apie 90/100
LT + konius. Kaip minejau aukshchiau, konius pagal skoni, man asmenishkai
visada labai malonus yra henesis, bet kaip bebutu keista, vs'as man
skanesnis uzh vsop (xo kazhkaip religiniai isitikinimai neleido pirkt;), del
jau aukshchiau ishsakytos pastabos - kuo ilgiau brandintas, dazhniausiai tuo
ashtresnis skonis.
Velgi, ar zhmogus ruko cigarus? Nes jie arba patinka, arba yra juodai
shlykshtus. Daugiau kaip viena pirkt reiktu tik tokiu atveju, jei zhmogus
juos ruko ir turi specialia dezhute palaikanchia dregme - kitaip po keletos
dienu jis ishdzhiuna ir pasidaro toks +/- 'Meh'... Jei turi dezhute - tada
galima nueiti i mineraliniu vandenu parduotuvele pvz prie zhveryno tilto
bowlingo, arba prie ramados senamiestyje. Pasigauti ten reziduojanchius
asmenis ir sakyti - reikia neblogo kokiaus. (Kai pasiimi norima - sakai mmm,
o jei dar kokia nuolaidele pritaikytumet (jie paprashyt visada ta padaro;)).
Tada uzh likusius nupirkti cohibu. Pvz nusikovus ta smagu koniu katras yra
prikabintam picse uzh likusius pinigus galima nupirkt dar 3 kochibas, arba
kochiba ir kokia nors uber mandra giljotina (cigarams nukast) arba 2
kochibas ir paprastesne giljotina..
Taip pat galima zhiuret i Remy Martin - labai neblogas konius... Arba
uzhsimerkus imt henessy ir, jei kolega ne hipsteris (tobish fuj, fuj, fuj,
henessy gi toks popsas:) - tikrai supras ir liks patenkintas:).

Jei kolega megstantis ir rukantis cigarus galima tiesiog pirkt cigaru dezhe
(cigarams laikyt dezhe:) ale kazhkas tokio
http://www.skonis-kvapas.lt/tabakas/tabako-katalogas/?cat_4[prodid]=116
Tiesa, nepamenu ju kainu, bet berods jos nedzhiugina:) ir tik su ta salyga,
kad zhmogus to neturi, jei turi - antros turet neapsimoka, jei cigarus ruko
karta per metus - irgi. Taip pat visai tushchios dovanot irgi negrazhu,
pridekit bent keleta don diego (labai smagus mid-end'iniai cigarai). Jei
isitelpat i kaina, toks kombo - cigaru dezhute (su keleta paprastu cigaru
viduj)/ kandiklis + uzh likusius pinigus isheinanchios talpos konius (remi
martenui vs buvo nuolaida ti uzh 70 lt galima nusikaut 0.7 vs'o berds:) butu
kazhkas tokio:)