Tema: Re: Rekomenduokit konjaka/viski
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-09-09 08:42:38
Nu blem tai gal pramoga kokia idomesne ar prikola?
Kazaks is kolegu labai rekomendavo
http://www.laisvalaikiodovanos.lt/dovana/zygis-per-pelkes-10asmenu Sake
pavargom daugiau ne nuo zygio o nuo zvengo. Tik aisku reik ziuret ar zmogus
ta priimtu normaliai, pilna ir kitokiu pramogu po kuriu ir ispudziu daugiau
nei po bonkos.
 Kazkaip mano galva bonkai tiek isleisti yra daugokai.