Tema: Re: Rekomenduokit konjaka/viski
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-09-09 10:27:56
Na, ash neesu jokiu budu cigaru ir koniaus ekspertas, bet gaves tokia dovana
buciau labai laimingas:)
konius pas mane namie stovi jau puse metu, ragaujamas kai atsiranda tam
nuotaika ir ar pagalbines priemones (cigarai) - taigi tai nebus butelys
skirtas ishgert per vakara..
Velgi, tu teisus tuo atveju, jei zhmogui visas alkoholis yra vienodas, o
'visi spalvoti ish vis brudas' - toks zhmogus tikrai tokios dovanos nesupras
ir neivertins:)
O ir shiaip alkoholis, jei ji megsti ne gerti, o megautis yra daug mastymo
nereikalaujanti gera dovana. Ash per kazhkuri gimtadieni ish draugu gavau
dezhe ivairiu gerimu pradedant romu, kahlua ir pan ir baigiant becherofka -
chia buvo gal priesh kokius 4/5 metus o kai kuriu ish ju likuchiai vis dar
kabo bare ir sekmingai vartojami uzhsinorejus 'kazhko idomaus'.