Tema: Re: Rekomenduokit konjaka/viski
Autorius: Night
Data: 2011-09-15 11:25:25
O kam taip iskart? Vienas 50 gr per vakara, kitas pora stakanu - kam kaip patinka. Kas cia per kanonai
visuotiniai "taip niekas negeria" arba "taip visi geria". As is pradziu irgi pykdavau, kai zmona prie tobulo
steiko kechiupo pasiimdavo - bet jei jau taip skaniau, tai why not? Bukim tolerantiski :)

trickyvic <meilas@meilas.lt> wrote in