Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-05-27 20:27:58

"sonca"  wrote in message news:iro4dk$3r1$1@trimpas.omnitel.net...

A tai kodėl tada bandoma lietuviams įpiršt, visišką pietų tradiciją,

---nes skanu!

brandintą (kelis mėn) jautieną. Lietuvoje nėra natūralių sąlygų tokiam ilgam
brandinimui, todėl ir lietuviui tai nėra įprastas maistas. Gal reiktų
liautis vieną dieną apsimetinėt "gourmet" ir įrodinėt, kad lietuviai nemoka
elgtis su mėsa. Nuo seno lietuviai garsėja savo mėsos gaminias (ypač
rūkytais), bet va atsirado ineternetas ir žmonės sužinojo, kad ispanai (jiem

---shengenas acirado ir galimybe acirado patiem paragaut kaip mesa skanei
valgyt ;)

sąlygos tai leidžia) brandina jautieną ir staiga lietuviai lochai nebemoka
su mėsa elgtis.