Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: neklausiu
Data: 2011-05-23 22:54:08
Beje man kilo itarimas, kad Norfoje jau pilnai darbuojasi mesos prisotinimo
vandeniu aparatai. Mesa nesaldyta, o vandens labai daug isbego ir kazkokia
sunkoka ji pasidare. Be to, ten po mesa sudeta parduotuveje - pelkes buvo.
Per kazkuria laida (paskutine instancija?) rode, kad imone kurios
pavadinimas pasibaigia "mazmena" tokius aparatus isigijo. Perfrazuojant suki
"dar vakar ganesi Lietuvos pievose, o siandien jau prisvirksta vandens"...