Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-05-26 15:51:55
ir kaip ce neprisiminus trisvalty skyreus apie kaip surius veze traukiny ;)

"ALORA"  wrote in message news:irlh3i$uvj$1@trimpas.omnitel.net...

pelėsinio sūrio irgi nevalgai? :) Arba apskritai sūrio, juk jis irgi
fermentuotas - bakterijų apvalgytas :)
o dėl mėsos, čia ne naujiena, kad dauguma rūšių geriausiai įsisavinamos
pagulėjusios. Kadangi žmogus yra visaėdis, truputį
pagulėjusi dvėseliena jo neturėtų pribaigti :) Va kiek tas 'truputis', čia
jau kitas klausimas.
beje, vokietijoje kaip tik šiuo metu mirinėjama nuo ispaniškų agurkų, nors
jie ir visiškai švieži...