Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-26 12:47:06
taip, man atrodo, vakuumas ir dabar ne visur taikomas, tai gal tik naujoviška senovinio metodo interpretacija :) Mano seneliai irgi
visokius zuikius ir kurapkas sandėliuke su viskuom kabindavo. tam pačiam sandėliuke buvo laikomi ir rūkyti arba vytinti kiaulienos
gaminiai ir žuvys ir jis buvo pakankamai varstomas, todėl vargu, ar ten sąlygos pasižymėjo dideliu stabilumu. Bet ar tai tiktų
jautienai - nežinau, karvės pjauti buvo priduodamos 'į kombinatą'. Gilioje vaikystėje tas žodis skambėjo labai kraupiai, nors ir
nežinojom, kas tai yra :)

beje, toj pačioj laidoj, kur minėjau, rodė ir labai brandžią mėsą. Skaičių neįsidėmėjau, bet tai buvo keli mėnesiai ir suma su
keliais nuliais eurų už porciją. Mėsos gabalas buvo pakankamai supelijęs ir suplėkęs, ir su visų vaivorykštės spalvų glitėsiais.
Žinoma, juos nupjaustydavo, mėsa atrodė labai gražiai, bet gurmanai kalbėjo apie savitą kvapą :) valgoma kaip steikas, labai trumpai
pakepinta iš abiejų pusių