Tema: Re: prieskoniai is norfos - atsargiai
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-27 12:32:40
o koks skirtumas, jeigu jis dėl to problemų neturi? va indijoj valgo paplėkusius ryžius, mes - parūgusius agurkus, kurių, atsimenu
neleido patiekti ispanijos karaliams, nes ispanijoje tai laikoma sugedusiais agurkais. vokiečių raugintų kopūstai yra tai, ką pvz.,
aš su lietuvišku supratimu laikau beviltiškai prarūgusiais kopūstais. Visa tai labai sąlygina. Nieks gi neliepia kažko valgyt arba
nevalgyt, esmė ta, kad žmogus kaipo gyvas organizmas gali valgyti labai daug ką, todėl biškį beprasmiška aiškinti, kas yra taisyklė,
o kas ne. Musulmonai neėda kiaulės, šiauriečiai neėda kirmėliukų - ką tai pasako apie jų gurmaniškumą :)

tas žmogus - miško sanitaras ;)