Tema: Re: Tarpine isvada galu gale
Autorius: Sail
Data: 2011-01-05 09:08:21
Na nesakyk, man 10 litu skirtumas litrui nera taip jau skaudu.

Paragavau vakar Wyborowos ir Svedkos, taip pat buvo vertinamas ir kvapas.
Ragavau kambario temperaturos, ant tuscio skrandzio ir be uzkandos (nu ir
brudas visgi).

Isvada: geros abi, bet Svedka vis tik lenkia tiek pagal skoni, tiek pagal
kvapa - svelnesne, skaniau nueina.

Isvada galutine: siandien reiks paimt 4x0.7 Svedkos, lai buna atsargose,
degtines ispilt dar neteko.