Tema: Re: Gera degtine
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-01-03 15:26:08
Nu aisku pagrazinau truputi...;-)), geras testas (anakart per rusus rode).
Padrekini delnus snapsu patrini viena i kitam, kad susiltu ir uostai nosi
prikises.
Neturi jaustis beveik nieko pasalinio isskyrus nedideli spiritelio dvelksma.
Jei degtine is Ekstra rusies spiritelio - vienas kvapas, jei is Liuks -
kitas. Geriausia kelis butelius ar rusis va taip patestuot. Anot autoriu
geriausias spiritelis "Alfa" - tik kad jis brangus, nes 100 proc. grudinis
is jo degtines beveik nedaro. Daugiausia daro is Liuks jame jau bulviu
spirito primaisyta, o Ekstra dar daugiau procentu primaisyta. Vat tie bulviu
spiriteliai ir duoda tuos pasalinius kvapus minetame teste. Kvapu sake itin
geru pasitaiko, nes kaip zinia is geru bulviu spiritelio gamint neapsimoka,
galima ir papuvusias ir parugusias ir suvytusias taip "sunaikint".
Samagona bandem testuot taip. Tai tikras grudinis, kur be cukraus raugintas
raugas, duona kvepia. Sviezia,  kaimiska, ka tik is peciaus...o angeliukai
tai jau tada kai ikali pasirodo ;-))