Tema: Re: Gera degtine
Autorius: Dautarte
Data: 2011-01-03 18:52:32
Vyrai, apie ka jus cia... juk seniai yra zinoma, kad tai _lietuviai_ isrado
"wodka" ;D

O jei rimtai, tai negirdejau, kad lenkai tvirtintu, jog tai butent jie
isrado "wodka" ("egZpertu" aisku neskaiciuoju, nors tokio "super egzperto"
kaip lietuviskas Lenkijoj dar neteko matyti). Lenkiskuose saltiniuose raso,
kad degtine t.y. distilatas is grudu greiciausiai yra vokieciu isradymas -
apie XIV a. Lenku kalba parasytuose dokumentuose zodis "wodka" pirma karta
minimas 1405 m. kazkokiuose Sandomierzo teismo dokumentuose. Logiskai
mastatant...  I Europa distilacija atkeliavo is arabu pasaulio, greiciausiai
kartu su griztanciais kryziuociais, taigi visai imanoma, kad pirma buvo pas
vokiecius, o po to jau ir toliau pradejo plestis.