Tema: Re: Gera degtine
Autorius: Sail
Data: 2010-12-30 13:43:39
Ne nu man skanu taip yra, tik nesakau, kad kasdien taip darau. Tiesiog su
darbu nesuderinama butu.

Bet savaitgali juk galima?
As jau galiu pradet skaicuot, per kiek prasigerciau, ir kiek siaip be to
gyvent liko, ir lygint, katras periodas ilgesnis. Trumpai tarus - jau arteja
man laikas, kai prasigert tiesiog nebespesiu (jei ypatingai neforsuosiu
zinoma)