Tema: Re: Gera degtine
Autorius: Sail
Data: 2011-01-02 09:16:46
Va cia ideja, Wyborova reiks bandyt. Ir kaina kazkokia pigiau nei pigiai.

Per naujus isgerem Zelionos markos, nu nedaug sakyciau, ir girts nebuvau, o
atsikeliau skaundancia galva. Kazkas netaip visgi.

Namines kilmes produkcijai tai didelis +, mielai nusipirkciau, tik kur rasti
gamintoja, daranti pardavimui, bet gerai?