Tema: Re: Gera degtine
Autorius: Povilas
Data: 2011-01-04 20:27:39

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:ifsp0l$6v0$1@trimpas.omnitel.net...

Hmmm...

>Del lenku gal galima nuoroda, nes mano zinios truputi kitokios.

Nespejau ir nuoroda pateike Dautarte, taip pat i siuos metus yra nuoroda
"kulinarijos guru" Bilo ir lietrycio bendrame "sedevre" - Pasaulis tavo
leksteje :)

>Del Lomonosovo turbtu irgi su anekdotais apie Mendelejeva painioji, nes
rusai net tarptautiniuose teismuose ilgai irodinejo, kad vodke ju vienuolis
14XX metais isrado - apie ta procesa ne viena knyga parasyta yra.

Rusai irgi viska isrado : pradedant vodke, elektros lempute, radijum ir dar
daug daug ka.Tik vat neikaip nesuprantu kodel jie nesugeba islipti is
baudziavos laiku lygio ir sikenykus savo namuose isirenge uz sirmos
virtuveje :(