Tema: Re: Klausimas dėl peilių
Autorius: pro
Data: 2010-12-19 18:07:11
victorinox naudoja 12c27 pliena kuris yra vienas is paciu paciausiu plienu,
del to peiliai ir turi verte. Vobschem victorinox yra vieni is geriausiu
kokybes kainos santykiu. tik ju vertuvine linija eina po FORSHNER brendu
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=victorinox+forschner+&_cqr=true&_nkwusc=victorinox+forshner&_rdc=1

"skaitytojas"  wrote in message news:ieda96$278$1@trimpas.omnitel.net...

  Paporinsiu, ka pasake man peilininkas is Akropolio Ermitaze esancio peiliu
kiosko (ten atskira kontora, ne Ermitazas). Nunesiau pagallast as jam kelis
fiskarus, tai atsiimant sakau, o tai kodel nepateisinot geleztes (biski
palanktyta buvo). Sako,visiskai neverta, nes fiskaru metalas yra labai
minkstas, zodziu fiskarai yra sh. Na gerai sakau, o tai kas yra ne sh
biudzetiniam variantui? Tai pavardino: Tramontina kazkuri serija, kur apie
50-60lt uz peili (minejo metalo kietumo vertes, bet jau nepasakysiu),
Victorinox virtuviniai. Tai ta proga pesiemiau viena Tramontina is Zanos
VCUP'e, kai buvo akcija visoms prekems, peilis gavosi apie berods apie 55lt
su 25proc nuolaida. Malonus, aisku, peilis, ka ir sakyt. Galast dar neteko,
gamyklinis uzgalandinimas tikrai geras. O del Victorinox, tai pamenu jau
gana senai kazkuris is grupso dalyviu irgi dziaugesi turedamas. Virtuviniu
Victorinoxu Vilniuje radau vieninteleje vietoje - UAB Sangaida Panerių g.
20a. O Tramontina velgi, daug neieskojau, bet kolkas tik Zanoje maciau, nes
Maximoje ir pan. tai tik Tramontinos piguva uz kelis litus. Dar nebloga
vieta Vilniuje peiliams pirkti yra "Asmenys" Kalvariju 125 (ERBI parduotuves
patalpose): yra ten ir japonisku, ir siap normaliu peiliu.