Tema: Re: Klausimas dėl peilių
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-12-16 17:12:38
  Paporinsiu, ka pasake man peilininkas is Akropolio Ermitaze esancio peiliu kiosko (ten atskira kontora, ne Ermitazas). Nunesiau pagallast as jam kelis fiskarus, tai atsiimant sakau, o tai kodel nepateisinot geleztes (biski palanktyta buvo). Sako,visiskai neverta, nes fiskaru metalas yra labai minkstas, zodziu fiskarai yra sh. Na gerai sakau, o tai kas yra ne sh biudzetiniam variantui? Tai pavardino: Tramontina kazkuri serija, kur apie 50-60lt uz peili (minejo metalo kietumo vertes, bet jau nepasakysiu), Victorinox virtuviniai. Tai ta proga pesiemiau viena Tramontina is Zanos VCUP'e, kai buvo akcija visoms prekems, peilis gavosi apie berods apie 55lt su 25proc nuolaida. Malonus, aisku, peilis, ka ir sakyt. Galast dar neteko, gamyklinis uzgalandinimas tikrai geras. O del Victorinox, tai pamenu jau gana senai kazkuris is grupso dalyviu irgi dziaugesi turedamas. Virtuviniu Victorinoxu Vilniuje radau vieninteleje vietoje - UAB Sangaida Panerių g. 20a. O Tramontina velgi, daug neieskojau, bet kolkas tik Zanoje maciau, nes Maximoje ir pan. tai tik Tramontinos piguva uz kelis litus. Dar nebloga vieta Vilniuje peiliams pirkti yra "Asmenys" Kalvariju 125 (ERBI parduotuves patalpose): yra ten ir japonisku, ir siap normaliu peiliu.