Tema: Re: Klausimas dël peiliř
Autorius: Dautarte
Data: 2010-12-15 13:31:23
Aciu. Malonu :))
Tetis vaikysteje ismoke, sakydamas "nereikes tau ateityje nervintis ir
desimt kartu prasyti". Teisus buvo. Is viso supratau, kad taip reikia
kiekviena vaika auginti - mergaite turi moketi ikalti vyni ar pagalast
peili, o berniukas - padaryti kiausiniene ar isskalbti bei islyginti
marskinius. Ateityje tai labai palengvina gyvenima ir sumazina buitiniu
problemu skaiciu. Bet kiek suprantu tokia filosofija tikrai nera populiari -
nerealiai daug yra "buitiniu invalidu".

Nors japonisku peiliu aplinkui nebuvo, tai vat dabar kiek nedrasu ;)

"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
| Keliu kepure pries dama, kuri sugeba pasigalast peili. Toli grazu ne visos
| tai sugeba, toli grazu ne visos...
|

| "Dautarte" <dautarteISMESTI@gmail.com> wrote in message
| > |
> [...]
| > |
> [...]