Tema: Re: Klausimas dėl peilių
Autorius: Dautarte
Data: 2010-12-14 19:49:22
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:ie5ta1$squ$1@trimpas.omnitel.net...

| "Dautarte"  wrote in message news:ie5i36$gfg$1@trimpas.omnitel.net...
|
| O gal geriau is karto tokius:
| http://www.japanesechefsknife.com/products.html
| Kol kas varvinu seiles, bet kada nors butinai uzsisakysiu (nebent kada
nors
| busiu Japonijoj, tai tada pirmiausia peiliu eisiu ieskoti :)).
|

| Buvo kazkada i sita foruma iodetas neblogas straipsnelis rusu kalba apie
| virtuvinius peilius - "noz na kuchne". Ir jeigu pomietis
nemeluoja,ivertinus
| visus pliusus ir minusus, eiliniam ir siek tiek pazengusiam peiliu
| megejui,buvo rekomenduotina kaip tik ne japonu meistru gaminiai, del labai
| specifisko ju uzgalandinimo (viepusiai) ir problematisko ju galandinimo ir
| sagojimo.

Paieskosiu straipsnio, gal rasiu.
Del japonisku peiliu pilnai sutinku, jie labai netgi savotiski (arba netgi
kartais galima pasakyti problematiski?), bet kiek teko girdeti is
naudojanciu, tai jiems nera lygiu ir "karta paragavus, negali sustot" ;)
Logiskai mastant, tai netoks ten sudetingas turi buti tas galandinimas,
svarbu suprasti technologija, procedura ir "nabit ruku" (paskutinis
elementas pats "paprascausias" ;)), tik vat nedrasu del "o jei
sugadinsiu"... Zodziu dar vyksta temos "virskinimas", nors jau zinau (ir
seniai supratau sia paprasta tiesa), kad geriau ir pigiau yra 1 tinkamai
priziurimas volvo ilgiems metams vietoj x vnt. zaporozcu. Del saugojimo ir
t.t. problemu nebus, nuo pat vaikystes esu pripratusi negadininti daiktu
(net batai pas mane gyvena po 4-5 metus), o kitiems tiesiog neleisiu
liesti - a la del ju saugumo ;)