Tema: Re: Vyno zinovas is vyno klubo kur?
Autorius: Justas
Data: 2009-12-14 12:12:06
Buvo problemu su mazmenine licensija o visa kita grynai finansiniai
reikalai, pirmai partijai atsivezt reik grazaus pinigelio.
Kas del konkurencijos tai nepastebejau nieko tokio. Bet kad produktu
konkurencijai yra tai faktas. Pvz raudonas putojantis vynas,
nekainuosiantis 20lt, skonis ir kokybe tikrai geri. Gaminamas taip pat
kaip sampaneje :) . Musuose nelabai yra analogu, nebent tarp moet
chandon, bet ten kaina nebloga, ir neaisku ar verta tos kainos.
O siaip konkuruot nieks ir nesiruosia su niekuo. Yra uztektinai zmoniu,
kurie zino kas cia per reikalas ir kas per vynai, kad uztektu mazmeninei
prekybelei suktis ;) Taigi laukiam geresniu laiku.

P.S. Orhei-vit sulcui maksimoj (akropolio) pirkau pries menesi. Ten
visada budavo.