Tema: Re: Vyno zinovas is vyno klubo kur?
Autorius: Nemo
Data: 2009-12-13 20:10:30
man trobą statė moldavanai. į dieną 10 kartų kartodavo - u menia doma 3
tonny vina. Ja nemnogo pju.
Šiemet tvarkėm mišką. išgėrė jie, sprendžiant iš rastų išmėtytų butelių
kiekio - nemažai.
o Šiaip, kiek pasakojo - pusė tautos emigracijoje, kita pusė gyvena iš
emigrantų siunčiamų pinigų. Maistas kainuoja kaip pas mus, kai kas -
brangiau.