Tema: Re: Vyno zinovas is vyno klubo kur?
Autorius: Justas
Data: 2009-12-12 19:18:56
Girtuokliu vienetai? Jooooo, pameluot sau neuztenka, reik ir kities ;)
Visu pirma, dar sovietu laikais, pietine Moldova pradejo degraduoti.
Visa zeme aplink nama uzsodinta vynuogemis, tuo tik jie ir gyvi. Savo
akim maciau kaip ikimokyklinio amziaus vaikams, tevai vakarienei palauzo
baltos duonos, uzpila vynu, o vaikai valgo kol nenuluzta. Tik nerekia
romantizuoti, realybeje visa pietine (ypac zemiau Kisiniovo) salies
dalis tragiskoje padetyje. Realiai, net nuo senu laiku visi sviesus
protai yra kile is siaures, Belcu, Jasu (rumunija), Cernovcy (ukraina
dabar) ir tt.
Kad ir kaip butu liudna ir kad ir kaip sita tiesa atrodytu karti - taip
jau yra. As pats noreciau, kad butu kitaip.

Kas liecia vyna (tame tarpe ir kagor cumaj) ir pazadus - buvo ir yra
planai atidaryti vyno pardotuve, pardavineri milestii mici, cricovia
gamyklu vynus. Atejo krize, taip viskas ir kabo ore.
Nesu as vyno zinovas is vyno klubo, bet pazadai ir planai vyko pernai
rudeni ;)
Kas liecia Moldovos gerimu produkcija musuose tai nera nei vieno butelio
verto demesio. Nebent Orhejaus sultys.