Tema: Re: Vyno zinovas is vyno klubo kur?
Autorius: pragäras
Data: 2009-12-12 18:09:14
nu toks ten girdymas, bet gauni stiklinaitė. visuose Pietų kraštuose taip. o girtuoklių net neįmanoma palyginti su Lietuva - kad ir kaime, bet vienetai. vargšai jie ten gyvena, ypač po rusų okupacijos, o ir dabar ne kas - kainos parduotuvėse vos ne didesnės nei čia, o algos - grašiai, net lyginant su mumis