Tema: Re: Upetakiai Vynotekoje
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-12-10 23:49:44
Nu nezinau, sintetika ar ne, bet Upetakiai realiai skaniausi kiek esu
ragaves, slapi, dumo skonio i valias ir siaip sunaikinau per 5 min su zaibi
greitumu subeugusiom 2 starovaro bonkem. Beda tame, kad dabar vidurnaktis, o
Vynoteka nedirba... jamciau dar toki komplektuka nemastydamas.

P.S. savaitgaliui jamsiu shama....
ir jei jis tikrai tokio pacio fantastisko skonio, tai DEJAU as ant sveikos
gyvensenos :)))))