Tema: Re: Upetakiai Vynotekoje
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-02 16:59:12
Gerbiamieji, jeigu nepatingesite paprasyti parodyti situ "rukytu" upetakiu
ir kitu zuvu pakuotes ir paskaitysite info apie tai kaip sitos zuvys yra
paruostos, vargu ar sekanti karta pirksite sitas zuvis Vynotekoje - jos nera
tradiciskai isrukytos, o tera ismirkytos dumu skonio preparatais. Kas be ko,
as jau ir Vynotekos pardavejoms parodziau kas parasya ant etikeciu ir labai
abejoju ar dar jos pacios valgys jas.

P.S. Kad kazkas ne taip su sitom zuvim as jau pastebejau, kai teko
sudalyvaut ju "pristatyme" dar pavasari. Kadangi renginyje buvo dar 3
zvejai, bet tik vienas as negeriau alkoholio,tai tik man vienam ir uzkliuvo
absoliuciai vienodas visu ragautu zuvu skonis.