Tema: Re: Upetakiai Vynotekoje
Autorius: skaitytojas
Data: 2009-12-03 19:45:22
 Vakar buvo akcija samams Vynotekoje, po 15lt uz kg, tai pasiemiau isbandyt, galvosi samiukas apie 700g. Nor ir buvau skaites newsuose, kad ten visu zuvu skonis vienodas, bet susigundziau vis vien. Na ir pasakysiu labai skanu, su ten pat pirktu aluciu suejo puikiai, bet skirtumo, nuo ansksciau is ten pat pirktu unguriu, tai nepajauciau didelio :) Na ungurys, aisku, riebesnis nei samas, bet tai ir visas skirtumas.