Tema: Re: Upetakiai Vynotekoje
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-03 15:20:05
Kiekvienas is musu , reikalo spiriamas, gali valgyt bile ir gyvent bile kur
ir tie kas tarnavo CA, puikiai mane supras. Na, bet esant galimybei, zmogus
stengsis susikurt kuo geresnes salygas sau. Valgymas irgi yra vienas is tu
reikalu, be kuriu zmogus negali isgyventi ir kuris zmogui suteikia ne tik
energijos , bet ir kazkoki tai pasitenkinima.
O stai valgymas Lido ar pan. vietose man nera suprantams ne todel,kad ten
totaliai neskanu, bet todel, kad ten nepavalgai ,o tik prisikemsi skrandi
bala zino kokiais surogatais. Abejoju, kad i Lido uzeina tik atvykeliai,
kurie nezino kur Vilniuje gaut pigiai ir greitai pavalgyt. Labai panasu, kad
yra susidariusi kreiva nuostata, kad visokie tokie Lido tai jau kazkas
krootesnio ir ten galima perkasti bile kuo ir tai bus ir pakankamai sveika
ir skanu + aplinkui istisinis tusas. Bet ar taip yra is tikro? Ka naudingo
gauname su tokiu maistu? As manau, kad finale gauname tik atvirkscia
rezultata : viena supykino, kitas nusitriede, trecia kankina remuo...... o
parejus namo  vis vien reiks per nauja valgyt.
Tai ar negeriau jau tada atkentet tas kelias badavimo valandas arba isgert
kefyro stikline, o esant galimybei pavalgyt ir pigiai ir teisingai, jei jau
kaina kaina ir dar kart kaina yra vienas is pagrindiniu rodikliu?