Tema: Re: Upetakiai Vynotekoje
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-03 08:50:25
Jeigu ziuret globaliai, tai gal dideles bedos ir nera, kad "isrukyta"
skystyme ,nes ir vienaip ir kitaip rukyti gaminiai nera gerai kasdien
vartot. Bet konkreciai su sitais Vynotekje parduodamais gaminiais ir
Palangoje, bei nekuriuose prekybcentriuose isplitusiais mirkytai -rukytais
gaminiais yra beda tame, kad arba per nemoksiskuma arba vadovaujantis
principu "po-balalaike", zuvys prarado savo mesos skoni .Ir cia jau jos
niekuo nesiskiria viena nuo kitos : ungurio skonis kaip upetakio, upetakio
mesos spalva kaip karsio, catfish skonis ir spalva mesos kaip ungurio,o
marlinas aplamai guminis ir geraiu jau imt  karsi, tai sito skoni dar galima
prognozuoti. Bet neduok Dieve , ant stalo vienu metu atsiras visa produkcija
vienu metu, tai seimininkas gali labai nusivilt savo pirkiniais, nes ir
mazas vaiaks pasakys, kad kazkas su sitom zuvim yra ne taip :(