Tema: Re: Atsiliepimas (blogas) apie Mambo pica Vilniuje
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-11-11 18:09:36
kaip ash supratau mes maitinames tik stikliuose ir vilone.. ypach darbe per pietus, kai spaudzhia projektai ir laikas, kai pasirinkimas pavalgyt per pusvalandi, ar max 45 minutes, arba nepavalgyti...
sakychiau arba gyvenam provincialu, leta gyvenima, arba chia netoli 1989tais. Ash suprantu, jei toks atsakymas butu i putojimasi, kad stikliuose, ar net sakykim tam pachiam malune - kur zhmones ateina praleist vakaro. Shiuo atveju labai teisingai mano dedska amerikonas pareishke visiems besipiktinantiems, kad labai ilgai neatnesha valgyt "juk mes chia pabendraut ir praleist laiko atejom". Bet pietus darbo diena turi but maximaliai greiti, skanus ir kokybishki.