Tema: Re: Atsiliepimas (blogas) apie Mambo pica Vilniuje
Autorius: Azba
Data: 2009-11-10 10:03:49
Tikslas apacioje-apsaugoti nuo klaidingo pasirinkimo.

Mano manymu, restoranas yra daiktas, kuriame tau padaro valgyt ir
pavalgydina, isplauna indus ir sutvarko stala. atsaldyta produkta as galiu
pirkti parduotuveje ir sildytis mikrobangeje. Nezinau, kaip cia tiksliau
issireiskus, kad uz toki pati produkto pasildyma moketi 'restoranui' x3 yra
nesuprantama. Ne visai suprantama. Suprantama is pardavejo puses, o is
kliento-nesuprantama. Cia tas pats, kaip eiti i kino teatra, moketi pinigus,
ir ziureti dvd centre patstatytam televizoriuje (kaip tarybiniu laiku
saulelydyje 'vidiakinese'). pavalgyt pavalgei, susimoket susimokejai, esme
pajutai, bet vistiek kazko nepatenkintas.

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
oi kiek raidziu. o tikslas?

btw ciliake picas prie akiu gamina. o kad koldunu/makaronu vietoj nedaro o
naudoja jau paruoshtus ishanksto tai netgi ir gerai kad taip, nes uzsipyptum
ju sulaukt perpietus ;)