Tema: Re: Atsiliepimas (blogas) apie Mambo pica Vilniuje
Autorius: saule
Data: 2009-11-09 15:33:53
oi as ten viena kart taip pat ikliuvau , tiesiog pro sali begau , buvau
zveriskai alkana ir nusprendziau sriubos suvalgyt , pasiemiau trintos
baravyku sriubos , ir po keliu saukstu toliau begau alkana ( nors nesu labai
isranki maistui ) susimokejus 9 litus uz sriuba as jos  valgyt  negalejau ,
nezinau kaip jie ja ir is ko pagamino , skonis buvo nekoks .

0