Tema: Re: Atsiliepimas (blogas) apie Mambo pica Vilniuje
Autorius: PetrasM
Data: 2009-11-10 11:41:09
  na tai ne i tokias brangieji istaigas ir vaiksciot reik is dalies.
  jeigu gyvenimo budas toks kad greit uzkimst skrandzius ir dar noret gaut
kokybe, tai nei Ciliakai, nei Mambakai ne rodiklis.
  greit pripratom valgyti, ir jokios atatinkamos kulturos nebe turime. Tuo
labai puikiai naudojasi restoranu, kaviniu vadovai, ta prasme visa
koncepsija remiama tuom kad zmogus greit paestu konvejerinio maisto ir
susimoketu na ir dingtu. Ieskot labai jau geros kokybes vargu butu noret,
kadangi reik suprast kad ir patys virejai retai buna aukstos kvalifikacijos
ir yra ismokyti tik konvejerines gamybos, kurioje nera nei dvasios, nei noro
kazkaip irodyti savo verte.
  realiai viskas priklauso nuo gyvenimo budo ir poreikio.
  taip pat reiktu suprasti, kad retas kuris ivertina pajeguma ir apskritai
isivaizduoja gamybos procesa, nuo uzsakymo iki patiekalo pagaminimo ir
atidavimo zmogui.
  jeigu norime ilyste i ta greita misraine, kaip vadinu konvejerini maista
tai ir reik suprast kad dazniausiai (ne visur taip) gausi pašaro ir leisi
sau uzkimst skrandi.

   tai tiek cia tu minciu.

  einu valgyti :)