Tema: Re: kavos aparatai
Autorius: Mr.Tomas
Data: 2009-11-04 19:35:02
Na nesutinku, kol neturėjau irgi panašiai galvojau, bet dabar negalim
atsidžiaugt.
Turėjau ir aparatą su "kaušeliu" kur pačiam reikia kavą ir įsidėt ir
kiekvieną kartą plaut, tai tokio tikrai neverta pirkt, geriau pačiam virt, o
vat automatinis, tai tikrai vertas daiktas ir laiko požiūriu ir priežiūros
ir kava su putele gaunasi :-)