Tema: Re: kavos aparatai
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-03 12:28:13
Bande man kazkada vienas prietelius irodyt, kad kava is aparato yra geresne
, nei is to espresso kavinuko, kuris sildomas virs ugnies. Gal as kazko
nedatempiu su supratimu apie kava ,bet man toji is paprasto kavinuko yra
skanesne, ivertinant fakta, kad abiem atvejais buvo naudojama ta pati
zaliava.
As aparato nauda matau tik vienu atveju - reik prigamint kavos daug.Su
paprastu kavinuku neprizaisi tiek,o su situ  paspaudei mygtuka ir po keliu
akimirku jau turi prognozuojamos kokybes gerima.