Tema: Re: kavos aparatai
Autorius: Edvinas
Data: 2009-11-04 09:07:53
2009-11-03 12:28, Povilas rašė:
> Bande man kazkada vienas prietelius irodyt, kad kava is aparato yra
> geresne , nei is to espresso kavinuko, kuris sildomas virs ugnies. Gal
> as kazko nedatempiu su supratimu apie kava ,bet man toji is paprasto
> kavinuko yra skanesne, ivertinant fakta, kad abiem atvejais buvo
> naudojama ta pati zaliava.
> As aparato nauda matau tik vienu atveju - reik prigamint kavos daug.Su
> paprastu kavinuku neprizaisi tiek,o su situ paspaudei mygtuka ir po
> keliu akimirku jau turi prognozuojamos kokybes gerima.

Palaikau Povilo pusę. Geriau susiraskite kas parduoda gerą, šviežiai
skrudintą kavą, mokėkite už ja brangiau, nei permokėkite už kavos
aparatą. Kokybinis šuolis bus didesnis.

Galų gale klausimai „ar daro late, kapučino“ skamba keistokai. Kas
trukdo espresso pienu atskiesti ar pieno putos ant viršaus užsidėt?

--
Edvinas