Tema: Re: kavos aparatai
Autorius: Faktas
Data: 2009-11-03 16:15:06
tai is aparato gi kaip ponas viena mygtuka spust ir tau padarytas puodukas.

kas cia da. a jei aparatas ne pilnai automatinis, tai vistiek pliusu gali rasti:
pienui suplakti ir uzkaitint yra irankis :)

a siaip tai kam tas narkotikas. jei reik nemiegot, tai byle kokia tiks,
o del gerimo arbata reik naudot.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/