Tema: Re: Naudoti telefonai - paaiskinkit neismaneliui
Autorius: etikmat
Data: 2016-10-18 15:22:42
istraukei is konteksto, ir dabar prasai, kad visa tryda surasyciau?

parasiau, kad uz perlitavima knopkes praso 29 euru, paminejau, kad atnesu
ISARDYTA, ISIMTA PLOKSTE IR MYGTUKA, reikia tik perlituot. 2 min darbo. pats
perlitavau per 2 min be litavimo stoteles, su teisingais yrankiais ten
minutes netrunki.

atejo aras, pareiske kad NEYMANOMA pakeist knopkes per 2 min.

atejo fenix, pareiske kad meistrui liks "tik" 3-4 eur i rankas.

todel parasiau, kad tokiam meistrui, kuris sugeba tik 1 knopke per valanda
pakeist, gaunasi dar visai gera alga, didesne negu vidutine.

o jei meistras normaliai dirbantis, tai nesunkiai pakeltu ir 5000 i rankas
su tokiais ykainiais.