Tema: Re: Naudoti telefonai - paaiskinkit neismaneliui
Autorius: Aras
Data: 2016-10-13 18:41:55
Aha, stovi balvonų eilė kaip Lidle prie bananų ir trypia, kol etikmatas pakeis jiems knopkes per dvi minutes. Ir taip 8 valandas per parą, 5 dienas per savaitę. Grubiai kalbant, per mėnesį etikmatas aptarnautų 8x60/2x21=5040 telefonų. Per metus 5040x252=1,27 milijono pakeistų knopkių. Fantastika!

Svetimi pinigai visada atrodo lengviau uždirbami.