Tema: Re: Naudoti telefonai - paaiskinkit neismaneliui
Autorius: Aras
Data: 2016-10-13 07:33:48
Patikslinu: aš pradėjau nuo Tamstos papezėjimo dėl dviejų minučių darbo.
Kur atnešt telefoną, kad lygiai per dvi minutes nuo "laba diena" iki "viso gero" pakeistum man knopkę. Jeigu tai padarysi, duosiu 29 eurus minus oficialūs mokesčiai, kuriuos turėtum sumokėti valstybei už tokį darbą. Jei nespėji - moki man.

P.S. O kaip gi tu keptum tą picą?