Tema: Re: Naudoti telefonai - paaiskinkit neismaneliui
Autorius: etikmat
Data: 2016-10-13 17:19:57
3-4 eurai meistrui i rankas,  3-4 *8 *21=576-768 eurai i menesi. cia jei
meistras uztrunka knopke keisti valanda. ir as ne siaip sau skaiciuoju
svetimus pinigus, o is savo puses, kaip greit as juos uzdirbu.

ar man vienam cia atrodo, kad 5000 eu/men i rankas biski dahuja (jei
meistras pizdabolas, ir keicia knopke atnesta ant lekstutes 8 min uz 4 eur,
0.5 eur min, 240eu per diena)

ka vilniuj galima nuveikti su 30 eur:

- makdonalde suvalgyti 7 kompleksus
- paziureti 5 filmus kinoteatre